sunny

Tuesday, October 13, 2009

We've named this little bear Sunny, after our friend who gave it to us. It looks like our dear friend, too. Yes, they're both pretty cute!

このくまさんに"sunny"という名前をつけました。贈ってくれたお友達によく似ていますので、本当に可愛いです。

4 comments:

Johnny said...

sunnyとってもかわいいね。
もうすぐ生まれてくるベイビーの最初の友達だね♪

kon said...

Hi Johnny!
Yes, baby will be here soon. Wish you and Umi were closer so that we could share your wisdom.

SARA said...

明日は新月ですね!
もうすぐかもーと盛り上がっている私達ですが、初産って遅れるのよね^^;
サスケなんて10日も遅れました(笑)

kon said...

Saraさん、

まだですね…
ひやひやしてあきの様子を伺っています。
本当に来るんかいなとも時々思っています!
来るよ〜 (笑)